بهداد لاهوتی

بهداد لاهوتی، متولد 1355، مجسمه ساز و عضو فعال انجمن هنرمندان مجسمه ساز ایران است. او سال‌ها فعالیت در جایگاه مدیر و دبیر اجرایی بینال‌های مجسمه سازی و اکسپوها و رویدادهایی از این قبلی را در کارنامه خود دارد، در عین اینکه سال‌ها با گالری‌های تهران از جمله آران، هدایت کار کرده و نمایشگاه‌های متعدد انفرادی و گروهی برگزار کرده است.

بهداد لاهوتی در طول فعالیت مجسمه سازی خود با گستره وسیعی از مواد و متریال کار و تجربه اندوزی کرده است. هرچند مهارت او در کار با فلزات، بسیار مورد توجه قرار گرفته اما در آثارش با چوب، گچ، رزین، سرامیک، پارچه و … کارورزی کرده است.

مواد و روش‌های ساخت جدید در آثار لاهوتی جایگاه ویژه‌ای داشته و استفاده از تکنولوژی و به کار گیری امکانات نوین از دیگر خصوصیات وی در کار می‌باشد. این هنرمند پرکار، مجموعه آثار و دوره‌های کاری متعددی را در کارنامه خود دارد که در فرم و برخورد با هم متفاوتند‌، اما عموما رویدادها و شرایط اجتماعی موضوعات کاری لاهوتی هستند و اتفاقاتی که در جهان، خاورمیانه، جنگ‌ها و اخبار رخ می‌دهد، تاثیر بسیاری بر آثار او می‌گذارند. مجسمه‌های بهداد لاهوتی به دلیل زیبایی‌های فرمی و بصری و ساخت و پرداخت استادانه مورد توجه طیف وسیعی از علاقه مندان هنر قرار گرفته است. آثاری که در اولین مواجهه بیننده را مجذوب زیبایی خود می‌کند اما در عین حال او را به تفکر وامی‌دارد.

کــیفیت محـصولاتمان با این ویدیو به شما اثبات میشود!

دسترسی به اینستاگرام بهداد لاهوتی

خانه
حساب من
وبلاگ